Osterhaas


Oschterhaas, weisch du was?
Ich ha dich geschter gseh im Gras.
Oschterhaas, weisch du was?
Ich ha dich gseh im Gras.

Du bisch ghüpft und ghüpft,
under e Hecke gschlüpft.
Oschterhaas, weisch du was?
Ich ha dich geschter gseh im Gras.
Oschterhaas, weisch du was?
Ich ha dich gseh im Gras.

Dänn bisch schnäll über d Strass,
plötzlich häsch di puckt im Gras.

Oschterhaas, weisch du was?
Ich ha dich geschter gseh im Gras.
Osterhaas, weisch du was?
Ich ha dich gseh im Gras.

Häsch d Ohre gspitzt und abeglitzt,
dänn wie de Blitz witergflitzt

Oschterhaas, weisch du was?
Ich ha dich geschter gseh im Gras.
Oschterhaas, weisch du was?
Ich ha dich gseh im Gras.

 Ich hoffe ihr hattet bis anhin schöne Ostertage.
Das Nestchen der Kinder hat der Osterhase einfach in der Waschmaschine 
und im Backofen versteckt.
Sie mussten ganz schön lange suchen. 
;-)))
Viel Spass noch! Bis morgen.
Lieber Gruss



0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hallo

Vielen Dank, dass du vorbeischaust und dir Zeit nimmst, hier einen Kommentar zu hinterlassen. Über jeden Einzelnen freue ich mich sehr!

THANK YOU for stopping by and for your time leaving me a comment. I appreciate every single one. I hope to see you back very soon.

 

Follower