Weekend Flowers No. 63 & Flower Art Friday No. 20


Hello good morning it's good to see you.

It's Friday and I will show you my probably last collection of Zinnias for this year. ;D.
Autumn is coming and the garden flowers have started to fade away...



Do you want to see more? Then visit Tina at the Weekend Flowers
* KLICK *

and LeeAnne's Foto Art Friday (Photos by LeeAnne)
* KLICK * 

Your comments are very welcome. Do you follow?
Thank you and see you soon.
Have a relaxing Weekend. Enjoy your spear time!

20 Kommentare:

  1. Wow!! The colours in these macros dazzle! Stunning flowers!

    AntwortenLöschen
  2. du hast es aber auch schön in deinem Garten ..., schade dass es fast vorbei ist

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hallo Annchen. Leider ist das nicht mein Garten...sniff...wenn ich aber zu Fuss in die Stadt muss, komme ich immer an einem wunderprächtigen Park vorbei. Dort mache ich diese Aufnahmen. Immer spontan (kurz im Vorbeigehen) Frau hat es ja immer eilig...ohne lange etwas zu planen. GLG und machs gut bis bald

      Löschen
  3. Very lovely Zinnia flowers!
    Great picture.
    Vielen Dank für die schönen Fotos,
    Gisela

    AntwortenLöschen
  4. Calling by from Flower Art Friday, I chose a zinnia for my composition as well today. :)

    AntwortenLöschen
  5. All of these are so beautiful. Thanks so much for sharing your talent with Flower Art Friday!!

    AntwortenLöschen
  6. Fantastische Makros, herrliche Farben, gerade jetzt noch zum Sommerschluss, einfach toll! Bei Flower Art Friday definitiv mein Favorit ♥
    Ich liebe Pink ♥
    Guten Wochenstart und liebe Grüße
    moni

    AntwortenLöschen

Hallo

Vielen Dank, dass du vorbeischaust und dir Zeit nimmst, hier einen Kommentar zu hinterlassen. Über jeden Einzelnen freue ich mich sehr!

THANK YOU for stopping by and for your time leaving me a comment. I appreciate every single one. I hope to see you back very soon.

 

Follower