Weekend Flowers No. 104

Hach, ist das wieder hektisch im Hause Zauberpalme. Geburtstagvorbereitungen x2, Kinder von A nach B bringen und wieder zurück und gefühlte tausend andere Sachen die noch zu erledigen sind, am Montag erhole ich mich dann vom Weekend. 


Mein Blümchen heute für Tina inklusive Bug :D

Bitte denkt dran, dass Google Reader seine Pforten schliesst per ende Juni. 
Ich freue mich wenn Ihr mich weiterhin via * BLOGLOVIN *  begleitet. 
♡-lichen Dank!
Follow on Bloglovin
 This is just a little reminder concerning Google Reader. Don’t use Google Reader as your reader?  Then you’re fine!
But if you do, I recommend switching to *BLOGLOVIN* . I have no clue why GR is soon to be gone.  But, I have made the transition about 8 weeks ago to *BLOGLOVIN* to read up on the blogs I love. It was super simple and literally took a few minutes.
Just create a Bloglovin’ account and in the process it asks if you want to import the blogs you read on Google Reader to your new Bloglovin’ account. Click the button to import and that’s it!
 Thank you for follwing me ♡.

Shared with
* KLICK *
Ein tolles Weekend wünsche ich euch 
♡-lichst Zauberpalme

8 Kommentare:

  1. Liebe Tamara,
    was für ein Superschnappschuss: Gleich ZWEI auf einen Streich, gell!
    Trotz Hektik ein angenehmes Wochenende
    und liebe Grüße
    moni

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful! I love the little bug you captured.

    AntwortenLöschen
  3. Cooler Typ ;)!
    Liebe Grüsse, mo(nika)

    AntwortenLöschen
  4. Stunning shot. A late visit from WF. Hope you'd find time to visit my Lantana.

    AntwortenLöschen

Hallo

Vielen Dank, dass du vorbeischaust und dir Zeit nimmst, hier einen Kommentar zu hinterlassen. Über jeden Einzelnen freue ich mich sehr!

THANK YOU for stopping by and for your time leaving me a comment. I appreciate every single one. I hope to see you back very soon.

 

Follower